Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα έργο τέχνης;

  • Με απευθείας παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας www.theartspace.gr
  • Τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 6973203427
  • Με email στο info@theartspace.gr
  • Με παραλαβή από το κατάστημά μας, ΔΕΚΑ5/ ΕΝΔΕΚΑ, Καλαποθάκη 13, 54624, στη Θεσσαλονίκη, εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για να βεβαιωθούμε για την άμεση διαθεσιμότητά του έργου τέχνης.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

  • Μέσω του site με την χρήση πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών
  • Με κατάθεση σε έναν από τους κάτωθι διαθέσιμους λογαριασμούς της επιχείρησής μας, με αιτιολογία το όνομά σας:
    1. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Αρ. Λογ.: 5215-085531-225, ΙΒΑΝ:GR47 0172 2150 0052 1508 5531 225, Δικαιούχος: Μιχαλοπούλου Φιλιπποπούλου Χριστίνα Αντωνίου.
    2. ALPHA BANK: Αρ. Λογ.: 700 00 2002 024636 EUR, ΙΒΑΝ:GR13 0140 7000 7000 0200 2024 636, Δικαιούχος: Μιχαλοπούλου Χριστίνα Αντωνίου.
  • Προσοχή: Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα ξεκινήσει να επεξεργάζεται μόνον όταν έχει δοθεί η ενημέρωση από εσάς, μέσω μέιλ ή τηλεφωνικά, ότι έγινε η κατάθεση.
  • Με αντικαταβολή, εφόσον η αποστολή γίνεται με κούριερ εντός Ελλάδος
  • Με paypal
  • Μέσω vivawallet με αποστολή εντολής πληρωμής στο μέιλ σας και εξόφληση από εσάς με πιστωτική, χρεωστική κάρτα ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Πώς υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το μέγεθος και το βάρος του αντικειμένου μαζί με την συσκευασία του.

Με βάση τη χώρα προέλευσης και τον τελικό προορισμό, ορισμένες παραγγελίες ενδέχεται να υπόκεινται σε τελωνειακά τέλη ή / και τέλη εισαγωγής. Τα τελωνειακά τέλη υπολογίζονται με βάση τις εισαγωγές, τις χρηματιστηριακές συναλλαγές, τους δασμούς και τους φόρους και δεν περιλαμβάνονται στη χρέωση παράδοσης που αναφέρεται στο ταμείο κατά την αγορά. Θα οριστικοποιηθούν μόλις η παραγγελία φτάσει στον προορισμό της και θα πρέπει να πληρωθούν από τον πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το τοπικό τελωνείο. Για διεθνείς αποστολές παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας για προσφορά.

Λάβετε υπόψη ότι οι τελωνειακές ή οι εισαγωγικές επιβαρύνσεις που επιβαρύνουν τον πελάτη δεν επιστρέφονται.

Τι χρειάζεται να ξέρω πριν συμπληρώσω την διεύθυνση αποστολής;

Κανένας δεν θα ήθελε να μείνει το έργο τέχνης που έχετε αγοράσει εκτεθειμένο στο κρύο ή την βροχή ή, ακόμη χειρότερα, να σας το κλέψουν πριν προλάβετε να το χαρείτε! Όταν λοιπόν, σας ζητηθεί η διεύθυνση παράδοσης, φροντίστε να αναγράφετε μία διεύθυνση στην οποία θα βρίσκεστε εσείς ή κάποιος δικός σας άνθρωπος για να παραλάβει με ασφάλεια.

Πώς γνωρίζω ότι έχετε λάβει την παραγγελία μου;

Αφότου ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, λαμβάνετε ένα αυτόματο email για να γνωρίζετε ότι έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Εάν δεν λάβετε το αυτόματο email επιβεβαίωσης παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 6973203427.

Σε πόσες μέρες παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας έχουμε επιλέξει για τις αποστολές των παραγγελιών εντός Ελλάδας την υπηρεσία κούριερ ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές Πόρτα Πόρτα καθώς και την μεταφορική Μελισσάς για τα μεγαλύτερα δέματα.  Οι αποστολές εξωτερικού γίνονται με EMS ή SPM, ανάλογα με την χώρα παράδοσης.

Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής της παραγγελίας είναι περίπου 5-7 εργάσιμες ημέρες για προορισμούς εντός Ελλάδος (Οι παραγγελίες παραδίδονται από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 9π.μ. και 5μ.μ) και 7-10 εργάσιμες για το εξωτερικό.

Η παραγγελία μου καθυστέρησε. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Προσπαθούμε να στείλουμε όλα τα έργα τέχνης μέσα σε 5-7 εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία. Ωστόσο, μερικές φορές μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις, είτε από την πλευρά του καλλιτέχνη, είτε από την πλευρά της μεταφορικής εταιρίας ή κούριερ. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας.

Με ποιόν τρόπο εντοπίζω την παραγγελία μου;

Για να ενημερωθείτε σχετικά με τον αριθμό αποστολής του δέματος, μπορείτε να καλέσετε στο 6973203427 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-16:00) είτε μέσω email στο info@theartspace.gr

Τι είναι σημαντικό να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας:

Κατά την παραλαβή, ο παραλήπτης οφείλει να ελέγξει την ακεραιότητα και καλή κατάσταση του δέματος και του έργου τέχνης. Σε περίπτωση που διαπιστώσει φθορά στην συσκευασία ή το προϊόν που έχει παραγγείλει δεν θα πρέπει να το παραλάβει από την μεταφορική εταιρία ή κούριερ, ούτε να υπογράψει για την παραλαβή. Περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με την παραλαβή παραγγελιών μπορείτε να διαβάσετε στους Όρους και τις Προϋποθέσεις.

Πώς μπορώ να επιστρέψω μία παραγγελία που έχω κάνει;

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει την παραγγελία του εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της και μόνο εφόσον έχει ενημερώσει γραπτώς, με μειλ στο info@theartspace.gr, την εταιρία μας για την απόφασή αυτή. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Βασική προϋπόθεση για την αλλαγή είναι το επιστρεφόμενο προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί κλπ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν φθορές/αλλοιώσεις, και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).

Από την στιγμή που έχετε παραλάβει την παραγγελία σας, επιβεβαιώνοντας την καλή του κατάσταση, ουδεμία ευθύνη έχει η εταιρία μας για τυχόν ζημίες ή προβληματικά προϊόντα/ έργα τέχνης και δεν μπορούμε να δεχθούμε επιστροφή της παραγγελίας από τον πελάτη και αντίστοιχη, επιστροφή χρημάτων στον πελάτη .Το επιστρεφόμενο δέμα θα πρέπει να παραδοθεί στην διεύθυνση: ΔΕΚΑ5/ΕΝΔΕΚΑ Art Space, Καλαποθάκη 13, 54624, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, +306973203427. Το επιστρεφόμενο δέμα θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχει συσκευασθεί από εσάς πολύ προσεκτικά για μεταφορά, στην αρχική συσκευασία στην οποία το παραλάβατε, κλεισμένο με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Η επιστροφή του δέματος θα πρέπει να γίνει μέσω κούριερ επιλογής του πελάτη και αποκλειστικής χρέωσης του πελάτη. Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφοράς κατά την επιστροφή του προϊόντος. Τα έξοδα αποστολής καθώς και τυχόν άλλες χρεώσεις που είχε επιλέξει ο πελάτης, όπως πχ η αντικαταβολή, παράδοση Σαββάτου κτλ δεν επιστρέφονται. Κατά την επιστροφή των χρημάτων ο πελάτης θα λάβει την αξία του προϊόντος και όχι τα έξοδα μεταφοράς ή επιστροφής. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με το ίδιο μέσω πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αρχική συναλλαγή, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου δέματος και εφόσον το δέμα και το προϊόν βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα κοπής πιστωτικού για μελλοντική σας αγορά στην γκαλερί μας.

Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων μπορείτε να δείτε στην Πολιτική Επιστροφών.

Θα λάβω πιστοποιητικό γνησιότητας μαζί με το έργο τέχνης που θα παραλάβω;

Όλα τα έργα τέχνης που βρίσκονται στο theartspace.gr συνοδεύονται από το αντίστοιχο, υπογεγραμμένο Πιστοποιητικό Γνησιότητας.

Υπάρχει δυνατότητα Τιμολογίου;

Για αποστολές εντός Ελλάδος παρέχεται η δυνατότητα κοπής Τιμολογίου. Αν επιθυμείτε την έκδοση Τιμολογίου θα πρέπει να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα πεδία στα «Στοιχεία Χρέωσης».

Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το εξωτερικό η έκδοση Τιμολογίου δεν είναι διαθέσιμη.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία;

Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών είτε τηλεφωνικά στο 6973203427 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-16:00) είτε μέσω email στο info@theartspace.gr